Salı, Ekim 9

Tabloid Radikal

Radikal gazetesi geçen hafta tabloid baskı yaptı 1000 tane kadar. Çeşitli kişilere fikirlerini almak üzere gönderdi. Hep beraber bu gazeteyi çıkarıyoruz, çıkarmış oluyoruz, bir ucundan da siz tutmuş olun hesabı. Bir tanesini inceleme fırsatım oldu benim de kenarından. Düşük maliyetli dergiden öteye götüremedim ilk bakışta ne yalan söyleyeyim şimdi.Sayfa sayısı 44'e çıkmış, bir derece iyi. Yaşam'la başlıyor, politika diye devam ediyor sayfalar, aralarda tam sayfalık reklamlar var. Nasıl bir tarife uyguluyorlar merak ediyorum. stxcm deseler usülünce olacak ama bu reklamın etkisi tam sayfa tadında. Bir orta yol bulmuşlardır herhalde.
Gazetenin son 4-5 sayfasını ekonomiye ayırmışlar. Hedef kitlelerini yeniden düzenleme yoluna mı gidecekler acaba dedim, geçtim hemen ve ilgi alanımız spor sayfalarına geldim. Ekonomi sayfalarından hemen önce. Yani sondan 6-11. sayfalar arasına tekabül ediyor. Garip, düşündürücü.

Doğan Grubu mevcut Radikal okur kitlesini çalışanlarını işten çıkararak soğutmuştu bir nebze kendinden. Şimdi yeni açılım peşinde gibiler. İş dünyasına biraz daha yaklaşacaklar. Tabloid olacaklar ama TheSun'ın biraz üstüne çıkacaklar. Göreceğiz bakalım ilerleyen günlerde.Spor sayfalarına yeniden dönersek efendim; içerik bildiğiniz Radikal içeriği. Orta karar haberler ve doyurucu köşe yazıları. Fotoğraflarda da abartı yok, Zaman Spor'u ayrı kefeye koyarsak diğer gazetelerin üzerinde. Tanıl Bora, Efkan Bucak, Ahmet Çiğdem, Erkan Goloğlu her zamanki yazılarıyla küçülmüş gazeteyi Radikal Futbol havasına sokuveriyorlar. (Bu kısmı güzel işte) Toplamda 5 sayfa kadar spor var. En az 3'ü futbol olacak doğal olarak. İyi diyesim var ama amatör sporlara da destek lazım. Mahmut Uslu düşünsün bunları.

Velhasıl Radikal karıştırıyor bir takım işler. Doğan medyası yaptı mı satıyor azizim. Bu da satacaktır. Okullardaki büfeler şu aralar boş, Milliyet sanat dağıttılar kimse oralı olmadı, bu boyla hareketlendirmeyi mi planlıyorlar nedir...

Hiç yorum yok: