Çarşamba, Ekim 3

Chelsea'ye hoca lazım

Abramovic Delikanlı Mourinho'yu istifaya zorladı ama sonrasında iyi bir kriz yönetimi sergileyemedi, elinde patladı herşey. Kendi teknik direktörlük hevesini ve çabalarını kenara bırakırsak, Avram Grant'ın takım üzerinde ciddi bir etkisi yok, seveni de pek yok, Türk futbolseverinin aşina olduğu bir konumda, emanetçi olarak takılıyor.Abramovic'in kaybettiği sempatiyi yeniden kazanmak için girişimlere başladığı biliniyor. Benim duyduğum en bomba girişim ise Zola'nın takıma dış kapının mandalı olarak da olsa yeniden kazandırılması. Rivayet odur ki; Marcello Lippi Maviler'in başına hoca olacak, Zola da onun yanında iyive pişip 3-4 sezon sonra takımın başına geçecek. Hem vefa, hem istikrar, hem ünlü isimler falan derken bir bakmışsın ben yokmuşum deyiverecek Abramovic hiçbir şey olmamış gibi.Evet. Olursa fena olmaz ama Roman'ın sempati kazanmasını sindirememk var serde. Lippi Dünya Kupası sonrası iyice sermişti kendini, şimdi kalk ta Londra'ya git, yağmur, kasvet derken onca topçuyla uğraş, kupa kazan. Off, torunlar ne olacak peki, genç kızlar ya da, bilemedim.

ps: Bu Zola'nın Ben Stiller'la yanyana gelmesini öyle istiyorum ki anlatamam. Bu kadar mı benzer iki insan.

Hiç yorum yok: