Cumartesi, Ekim 6

Nicolas Anelka

Çok enteresan bir portredir bu adam. Oyunculuğuna laf eden bir Allah'ın kulu tanımadım henüz, görmedim, duymadım. Ama iş adamlığına geldi mi yerin dibinde. Arsenal, Real, City derken Fenerbahçe'ye de uğradı malum. Sonrasında yeniden Premiere League, Bolton macerası. Şimdi liginin en golcü 2. oyuncusu, gol krallığında 2. sırada. Yani herşey müsait yeni bir polemik ve veda için. O da durmamış, gazı da alıp arkasına esip gürlemiş hep o bildik nağmelerden.Efendim arkadaşın gözünde büyük kulüpler varmış, ayrılacakmış, daha iyi bir ortam yakalayıp çıtası yüksek bir kulüpte şov yapacakmış. Ortalama 2 yılda bir tekrarlıyor bu zırvaları ve her seferinde istediğini alıyor, çok iyi fiyata yepyeni ufuklar. One night stand oyuncusu ama herkes ona hasta işte. Belki de teknik direktörler için gurur meselesidir bu adam, o adam edemedi, benim elimde kuzu gibi olacak falan diyorlardır, hani çok da duyarız bunları.

"I know my game and I know my qualities. I know all the players who are at Chelsea, Arsenal, Manchester United, Barcelona - and I know I am at their level. I've played with them and I know I don't have anything less than them."

Evet Nico, işte sen busun. Yine 20 milyonluksun, yine büyüksün, yine hödüksün...

Hiç yorum yok: