Cumartesi, Eylül 29

Sezonun en flaş genç transferleri

FIFA'nın U-17, U-19 turnuvalarında parlama telaşına düşen, sağlam bir kontratla profesyonelliğe adım atayım, alem beni tanısın diyerek gündemimize oturan futbolculardan bu sezon kulüp değiştirenler arasında seçilen 11'dir efendim.

Kalede Arjantin'in U-20'si Sergio Romero var. Racing'den, gözünü iyice tepeye diken AZ Alkmaar'a transfer oldu. 87 doğumlu.Defansta Sven'in gözbebeği Zagreb'den gelen Hırvat mili oyuncu Vedran Corluka.Onun yanında, Rafa Benitez'in genç fetişinden nasiplenmiş ve Bilbao'dan ikinci vatan Liverpool'a geçen mikel San Jose var.Tottenham'a ciddi bir meblağ karşılığında Southampton'dan transfer olan Gareth Bale de bu listede ki, Carlos'un global veliahtı işte bu Galler vatandaşıdır.Defansta son olarak Alexis var, Getafe'den Valencia'ya geçti. Valencia'nın gençlere kucak açan kadro yapısına nasıl güzel oturduğu anlatılmaz izlenir.Orta sahada Brezilya'nın Gerrard'ı, Dunga'nın upgrade hali Lucas var. Gremio'dan Anfield'a geçiş yaptı.
2005 U-17 finallerinde bizim çocuklarımızı üzen Anderson da sıçrama vaktinin geldiğini düşünüp Porto'dan ManU'ya geçti.Andres Guardado da bu takımda. Deportivo'nun sol koridorunu tek başına alıp götürür bıraksalar. Adidas reklamlarında da boy göstermiştir kendisi, sol ayak karizması var, bir de duruştan kazanılan karizma mevcut kendisinde reklamlardan da anlaşılacağı üzere.Ve Freddy Adu. Yılların yaşlandıramadığı gerçek "Genç Semih." Hala genç, yedek Pele. Avrupa'ya Benfica üzerinden yeniden adım atıp listeye girdi.İtalyan golcü Giuseppe Rossi forvetimizde. ManU'da genç enflasyonu olunca Nihat'tan feyz almak üzere Villareal'e geçti.Uç oyuncumuz yükselişteki Polonya futbolunun son yıldızı Dawid Janczyk. Varşova'dan CSKA Moskova'ya geçti ki sonrası adımı Ada'dır, bu da buraya yazılı.

3 yorum:

diego dedi ki...

10 numara olmus 10

el-faruk dedi ki...

çok güzel olmuş yaw. elinize sağlık..
yakında da fransız nasriyi konuşuruz artık.. onun için de devre arası bekleniyormuş.

Adsız dedi ki...

valla aynen katılıyorum bu yazıya 10 değil 11 numara veririm : ))).
pivot arkadaş a aynen katılıyorum hatta nasri diyorum başka bi şey demiyorum..keşke fenerde oynasa