Cuma, Eylül 28

Premiere League'in ithal patronları

ManU ve Chelsea eli verdi kolu kaptırdı yabancı iştirakçilere. Evet, evet onların adı iştirakçi, yatırımcı vs. Yemeyin bizi kardeşim. Neyse, bu adamlar gaza gelmişler tekrar. Usmanov Arsenal'deki hisselerini artırmak için açmış kesenin ağzını. Şu anda %23'lerdeymiş, çeyreği bir aşalım, Glazer'lere taş çıkartacam, kimse beni tutamayacak der gibi bir halleri var. Ayrıca bu adamda tam bir yahudi tipi var ki, İplikçi Nedim halt etmiş.Kia Joorabchian da akıllanmamış, hatta daha da delirmiş, gözünü hırs bürümüş adamın. İlle de Premier League takımı. West Ham'la bir yerlere takıldı ama ben kestiremedim. Tevez-Mascherano ikilisi de elinde patladı resmen. Şimdi adam yeni takım derdinde. İlle de takımım olsun, Ada'da namım olsun, Güney Amerika'da benim, orada yetiştirir burada besler, Avrupa'da satarım. Çiftçi mantığı da güzel bir mantık.

Hiç yorum yok: