Cumartesi, Eylül 8

Servet Çetin

İyi oyuncu mu, kötü oyuncu mu? İyi diyenler var, alıp Milli Takım'da, Galatasaray'da ilk 11'e koyanlar var. Birikimlerine saygı duyulan insanlar bunu yapanlar. Kardeşim biz de insanız, anladığımızı düşünüyoruz futbol denen oyundan. Olmuyor işte. Servet o adam değil.

Saraçoğlu'nda 3 yediğimiz bir Ukrayna maçı vardı, ki bu maç Sheva'nın Servet'e yaptığı ayıpların ilkidir. Orada gözümden düştü Servet. Yok dediler, adam dediler. Tam karar değiştirmeye başlamıştım ki Sheva, Milan formasını giyip yeni bir rezillik daha yaşattı aynı sahada, aynı adama. -İroniktir iki maçta da Servet'e Deniz Barış eşlik etti.- Kredisi bu kez kesin olarak bitti bu Iğdırlı arkadaşın, benim gözümde. Sonrası malum; Sivas defansının Abdurrahman Çelebi'si olarak yeniden Milli Takım ve Galatasaray. Camia olarak özüne dönen Servet oyun olarak da özüne dönme girişimlerine hız verdi ve Bosna maçıyla şaşaalı bir dönüş yaptı. Sonrasında Galatasaray defansını hafiften dağıttı, Vestel maçında -Selçuk İnan sayesinde dönen başının da etkisiyle- döktürdü resmen Vestel lehine. Ve son Malta maçı. Hani şu Zafer Bayramı hikayelerinin gölgesindeki. Servet attı, attırdı, dağıttı, kaydı ama kötüydü, aynıydı. Bu adama güvenmiyorum.
Onu bu Milli Takım'a koyana da güvenmiyorum.
Milli Takım üzerinden rant sağlayan TFF'ye ve onun vicdanlı(!) başkanına da güvenmiyorum.

Bu arada; Malta:2 - 2: Türkiye

Hiç yorum yok: