Cumartesi, Aralık 27

Beşiktaş üzerine oynanan oyunlar...

Bilmem kaçıncı kez sahneleniyor bu oyun. İzliyoruz gülerek. Google'da bir arama yaptım, sonuçlara ben de inanamadım. Tamam belli aralıklarla oyun oynanıyor demişti Demirören bey ama bu kadar da fazla olmamalı yahu. Farklı zamanlardan binlerce "oyun oynanıyor" haberi. Dün final yaptı Demiröre. AROG izlemiş olacak yakın zamanda ki, geçmişin her noktasında yapılan bir hakem hatasını buldu çıkardı.



Ben kabaca başlıkları aldım tüm bu haberlerden, gülmek isteyenlere..


"Büyük Beşiktaşlılar bu izledikleriniz bilinçli ve hain birer senaryodur."

"Del Bosque davası konusunda haklıyız, Beşiktaş üzerinde oyunlar oynanıyor. Hani 31 Ağustos'ta bizi ligden düşüreceklerdi, puanımızı sileceklerdi, para alacaklardı"

"Beşiktaşlılara önemli bir mesaj vermek istiyorum. Beşiktaş üzerine oyunlar oynanıyor. Biz Kleberson davasını kazandık, yok saydılar."

"Fulya'daki inşaatla ilgili haber Beşiktaş'a yönelik tehlikeli oyundur"

"Ben Beşiktaşlıyım diyen herkese seslenmek istiyorum. Fulya Projesi'ni karalamak isteyen Beşiktaş düşmanıdır"

"Şahsıma ve Beşiktaş üzerine oynanan oyunlar vardır."

"Bu üzerimize oynanan ilk oyun, bu elimizden alınan ilk şampiyonluk değil"

"Herkesin gözlerinin önünde açık bir şekilde üzerimize oyunlar oynanıyor"

Daha gider bu..

Hiç yorum yok: