Cuma, Şubat 15

Beijing 2008'in "Impossible is Nothing" ayağı

Adidas'ın 2008 Olimpiyatları yolunda evsahibi Çin için yaptığı tanıtım çalışmaları 2007'nin sonlarında başlamış ve ilk gelen örneklerde Turkcell'in Yaşar&D'arbanville destekli reklamından izler çokça konuşulmuştu ilgili çevrelerde.İki reklam arasında kalite farkı varsa da mesaj alttan alta aynı noktaya vurgu yapıyor. Kampanyanın ikinci ayağı TV'lerde dönüyor şu aralar. Yine benzerlik dedikoduları var ama kalite farkı inkar edilemez. Leo Burnett İstanbul vs TBWA Shangai; The winner is Shangai. Filmde ciddi bir sinemasal bütünlük göze çarpıyor, uzakdoğunun anime kültürüne de hafiften dokundurup geçmişler, güzel efektlerle de zenginlik katmışlar. Charlton'lı Zheng Zhi'nin dileklerine ortak olmak düşer bize de.
*Impossible is nothing temalı Adidas reklamlarında göze çarpan bir doğallık, dış ses ve kara kalem metaları bu çalışmalarda da aynen yer bulmuşlar kendilerine.

Hiç yorum yok: