Çarşamba, Mayıs 6

Schuster @Galatasaray?

Sport.es dün gece geçmiş haberi ilk olarak, dolayısıyla tüm Türk kaynaklarında var artık, Alman Welt ve Bild'de gördüm, As da yer vermiş, durum ciddi anlaşılan.


Ne olur nasıl olur, o konuda pek fazla fikir beyan edemiyorum ancak zor olacağı kesin. Adnan Polat'ta anlam veremediğim bir Alman yaklaşımı var, Feldkamp'ın gazlamaları mı var, arada başka şeyler mi var, Derwall'in ruhuna saygı mı var bilemiyorum ama "Alman disiplini" naneleriyle bilinçaltına yerleşmiş bir şey gibi geliyor bana hep.

Schuster Barça orijinli görünse de, Real'le Türk futbolseverinin gündemine girdi. Getafe ile yaptıkları da onu belli bir seviyenin üstündeki futbolseverin gündeminde tuttu. Juande Ramos öncesinin Real Madrid hocası Schuster, La Liga'nın son şampiyonu aynı zamanda. Hocalık eğitimini de Köln'de almış bir adam, Galatasaray'da istediği ortamı yakalarsa -ki çok zor- başarılı olmaması için neden yok ancak ona o ortamı kim sağlar bilemiyorum. Adnan Bey'lerden biri bıraksa diğeri takar çelmeyi, zor burada işler velhasıl, çok zor.

Schuster'in Galatasaray'la yaptığı sözleşme 1+1 olarak dillendirilmiş, 2 milyon euro da konuşulan bedel. Göreceğiz.

***Bu arada; Schuster'in resimlerinde hep bir Recaro, hep bir hüzün, hep bir yorgunluk var. Çok üstüne gelirler bu topraklarda.

Hiç yorum yok: