Çarşamba, Mayıs 6

Şampiyonlar'ın ligi..

İlki dün akşamki Arsenal-ManU maçı ile belirlenen CL finalistlerinin ikincisi bu akşamki Chelsea-Barcelona mücadelesinin ardından belli olacak. Dünkü maçla ilgili fazla söz söylemeye gerek yok, beklenen oldu, ManU, Inter'e yaptığının aynısını yaptı, erkenden bitirdi işi. C-Ron yine "ben-ben-ben" diyerek bireysel oyununu takımına en iyi yediren adam rolüne büründü. Evet itiraf edeyim, hata yapsın diye bekliyorum, rezil olsun diye bekliyorum, adam beni yerin dibine sokmaya bayılıyor.


Bu akşamki maç Barcelona'nın haddini bilmez hücüm anlayışı ile, Chelsea'nin sınırlarını bilen ve arkayı kollamaya bakan anlayışının mücadelesi olacak. İlk maçtan farklı olacağı kesin de ne kadar farklı olacağını akşam göreceğiz. Barca'nın her oyuncusundan bir şeyler beklerim, Chelsea'de oyunu değiştirecek yıldız ise Hiddink!

Muhtemelen aşağıdaki gibi çıkacak takımlar, pek fazla sürprize gebe değiller zaten. Henry'nin kenara alınma ihtimali var Barca'da, belki sürpriz bu olur, Keita sahaya çıkar. Chelsea bildiğimiz gibi, gidişata göre Anelka'dan başlayarak değişiklikler gelir birer birer.

CHELSEA FC: Cech; Ivanovic, Terry, Alex, A.Cole; Ballack, O.Mikel, Essien, Lampard, Malouda; Drogba

FC BARCELONA: Valdes; Alves, Pique, Caceres, Abidal; Iniesta, Toure, Xavi; Henry, Eto´o, Messi

Hiç yorum yok: