Salı, Ekim 7

Ertuğrul "Sağlam"

Beşiktaş'a gelişine üzüldüğümden daha fazla üzüldüm gidişine. Bu aşkın yürümeyeceği baştan belliydi. Ne diye zorlandı ki. Hangi aşk futbolumuzda tutunabildi ki? Artık profesyonellik var be güzel adam, ne aşkı, neyin aşkı?

Sezon başından beri tek yenilgisini Metalist karşısında aldı takım. Beklentiler yüksek olunca fatura da ağır oldu. Geçmiş olsun. Büyük adamdır benim gözümde hep Ertuğrul, adamdır, çıkışlar, hakem eleştirileri vs. vs. onda da var, herkes gibi o da insan ama kararında hep, yerinde. Sinan Engin'e rağmen o koltukta bir şeyler yapmaya çalıştı. Kayseri'deki halefi Tolunay Kafkas'a da dört dörtlük bir miras bırakmıştı giderken...
Şimdi ne olacak bilinmez ama lig ortasında baştan savma bir Anadolu takımına gittiği gün Ertuğrul'un da bittiği gündür. Gitmesin. Aykut'u, Rıza'yı, Bülent'i, Rıdvan'ı yedi bu sistemin koltukları, Ertuğrul'u yemesin.."...Ancak benden önceki ve bana yapılanların benden sonra gelecek antrenörlere yapılmasını istemiyorum. İşe başladığım bugüne kadar taraftarlarımız, ben sahaya çıktığım anda beni çok güzel onurlandırıyorlardı. 'Adam gibi adam Ertuğrul Sağlam' dediler, ben görevime adam gibi başladım, adam gibi devam ettirip, adam gibi bitiriyorum."
***
"...Bugüne kadar verdiği emeklerden ötürü Forza Beşiktaş olarak kendisine teşekkürlerimizi sunarız."
***
Yukarıdaki fotoğrafla hatırlayacağım onun Beşiktaş günlerini. Yolu açık olsun.

Hiç yorum yok: