Salı, Temmuz 15

Nike ShotCode

Nike'den etkili bir gerilla çalışması. Hedef kitle ancak bu kadar iyi yakalanabilirdi herhalde.Brezilya'nın yeni formaları 1950'deki ilk formaya benzetilmiş bu sezon. TV kullanmadan bu yeni formanın tanıtımını yapmak için maç izlenen bar ve kulüpleri seçmişler, masumane bir istekte bulunmuşlar mekan sahiplerinden; "bu formayı burada sergileyebilir miyiz?" Cevabı biliyoruz zaten, buyur abi dükkan senin, burası Brezilya. Asılan formaların yanına da ShotCode bilgileri yer almış, kullanıcılar kendi isimleri yazılı formaları bu ShotCode sisteminyle, telefonu da kullanarak anında sipariş etmişler. 2 ayda Nike'nin forma stokları eriyip gitmiş. Bu proje Cannes'da shortliste de kalmış bu arada, eklemekte fayda var.

Hiç yorum yok: