Cuma, Eylül 25

C-Ron; önce sahada sonra ekranda

Manchester'dan dünyanın en pahalısı olarak gelip tüm küstahlığına rağmen aynı başarı çizgisinde ilerlemeyi başaran adam Ronaldo. Geride kalan maçlar çok fazla değil, elde edilen başarı da net fikir vermemeli belki ama Real takımını bu adam sırtlayacak gibi görünüyor ManU'da olduğu gibi. Kaka, Milan'da yaşadığı 'en büyük' oyunculuk deneyimini burada tekrar yaşayamayacak, Raul zaten bir süredir Hakan Şükür muamelesi görüyordu, sonuçları ileride daha net görürüz elbet.

Ronaldo Real'in her maçında bir iki sallıyor, Messi ile bu kez aynı ligde çekişiyor, güzel olacak herşeye rağmen. Bu arada Ronaldo'nun CR7 markası ne olacak onu merak ediyorum, bir üst modelleri CR9 ile satıyoruz demiş midir acaba, kendini yenilemiş midir? Yoksa Raul'la pazarlığa mı girişti eli biraz daha güçlenince 7 numarayı almak için..

Cristiano Ronaldo'yu şahsen sevmem hiç, küstahtır, ukaladır, iticidir, kendine oynar. Ancak şöyle de bir durum söz konusu ki, ben ve benim gibiler onun için yanlış yapsın, eline yüzüne bulaştırdın dedikçe o şovunu katlayarak sürdürüyor, resitalini tüm özgüveniyle sunmaya devam ediyor. Sanırım bendeki biraz daha sevmemenin kıskançlıkla bezenmiş hali..

*** ***

Neyse, Ronaldo tüm bu güzel 1-2 aylık sürecin ardından ilk büyük röportajını da vermiş TV'de. Bahsetmiş işte ne varsa.. Görüntü aşağıda, konuşmadan kısa pasajlar da daha aşağıda..


*İspanya'da oynamaktan, Realli olmaktan çok mutluyum, yıllardır hayalini kurduğum şeyi gerçekleştirdim.
*Hala adaptasyon sürecini yaşıyorum, daha iyi olacağım.
*Villareal'e attığım gol en iyi golüm değil ama en iyilerimden biri.
*Herşeyin iyiye gitmesi güzel, Tanrı'ya ve takım arkadaşlarıma müteşekkirim (Kaka effect)
*Bileklerimi kullanmak futbola başladığım zamanlardan beri vazgeçilmez tarzım, böyle oynamaya da devam edeceğim.
*TV'de sahadakinden daha farklıyım, çekingenim evet, çünkü TV için yeterli altyapım yok. (Futbol sahası benim yaşadığım yer mesajı)
*Takımın penaltıcıları Kaka ve Ronaldo.
*İlk resmi golümü attığımda penaltı olmasına rağmen çok sevindim.
*Barcelona harika bir kulüp ve harika oyuncuları var. çok organizeler.
*Altın Top Ödülü'nü bir kez kazandım, ileride bir kez daha kazanabilirim, neden olmasın.

Hiç yorum yok: