Perşembe, Temmuz 23

24'te bir güzel adam

Okay Karacan.. Spor medyasının en bi güzel adamlarındandır. Kötü yanı vardır belki, duymuştur mutlaka birileri ama ben bilmem, görmedim, duymadım, bilmiyorum. Alsın eline mikrofonu, ya da almasa da olur, sesi her türlü gider, bana anlatsın. Ne anlattığı da çok önemli değil, yeter ki hikayenin bir yerinde meşin yuvarlak olsun, ıslak zemin lastikleri olsun, kum pistler olsun...

Bu güzel adamı en son HaberTürk'te gördüğümüzde döktürüyordu. Doğal olarak onu döktüler. Sonrasında TRT geldi, Barikello'yu yeniden sempatikleştirip geri verdi bize, bildiğin Bariçello işte adam! Avrupa yakasında takılsa da iş icabı, hep karşının taksisi olarak kaldı, saf ve temiz oldu.

Efendim bu adam şimdilerde Serkan Korkmaz'ın boşalttığı Kanal 24 Spor'un başına geçmiş. Yanına da has adam, online sportmen Ali Okancı'yı almış. Ekipte şimdilik 4 kişinin adı geçiyor, devamı da gelecektir umuyorum. "Müdürlük yaparken bir şeyleri değiştirme şansınız var tamam iyi güzel de departmanın taksi faturasına kadar uğraşınca insan kendini kaybediyor" mealinde bir şeyler söylemişti. Başına aynı dertler gelmez umarım burda, yolu açık olsun.

Hiç yorum yok: