Cumartesi, Mart 7

Madrid-Barcelona-Madrid

İçinde Barcelona geçen üç kelimeli başlıklar görmek istiyorum sağda solda. Hani "Vicky Cristina Barcelona"ya dem vursun falan diye ama göremiyorum bir türlü, görmeyi beklemenin hata olduğunu da farkediyorum ya neyse, geçiyorum efendim. Atletico, Barça'yı epik bir maçın ardından devirdi geçen haftasonu, şu ana kadar ezeli rakibi Real'e çelme takmak yerine sıklıkla Katalanları zor duruma düşüren başkentin ikinci çocuklarının ellerinde şimdi bir fırsat daha var, bu akşam Santiago Bernabéu'dalar.

Juande Ramos'un gelecek sezonu için de çok önemli bir dönemeç niteliğinde bu maç, her ne kadar yüzüp kuyruğuna getirsen de, önemli bir yerde yeniden farkın açılması moralleri çok pis bozar. Bu durumu Galatasaray'ın Kocaeli maçında kazandığı penaltı atışı gibi düşünmek mümkün, Baros kaçırdı ve gedik büyüdü, atsaydı farklı olurdu.

Atletico en son 1999'da kazanmış Bernabéu'da. 3-1 biten mücadelede Hasselbaink(2) ve Solari'nin golleriyle gülmüşler. Real'in golü de Morientes'ten gelmiş.

**Bugünkü maça Guti'nin ilk 11 çıkması ve sonuca etki edecek isim olması bekleniyor, Guti Hazretleri'nin ya da, okunuşa göre..

Hiç yorum yok: