Fortis, Dışbank'ı satın alarak bizim piyasaya girdiğinde yakın zamanda Vodafone için söylenen sözlerin benzeri söylenmiş, futbola yapacağı yatırımlardan bahsedilmişti. Pek bir numarasını görmedik Türkiye Kupası sponsorluğunun dışında. Ondan da zevk alan bir türk tanımadım henüz.
Birkaç yıldır Fortis ekibi sanal oyunlarla bu turnuvayı desteklemeye çalışıyorlar. fortistk.com adlı web sitesinden uğraşıyor arkadaşlar. Lakin sorun şu ki; yeni bir şey koymaktan muzdaripler. Son yıllarda iyice suyu çıkmış "tribünde yer almaca" konseptini alıp önümüze sürüvermişler yine bu sezon. Esinlenmenin ötesinde duplikasyon durumu söz konusu.Yazının başında bahsi geçen Vodafone'un CL maçlarında ortaya çıkan enternasyonel futbol maskotunun elebaşısı olduğu bir stadyumları da var hali hazırda. Bu da markaların bir başka benzerliği herhalde.
Genelden bakalım; fikir güzel, ilk uygulayanı tebrik etmek lazım (sanırım thelargestonlinestadium.com) ikinci sıradaki de biraz geliştirip uyguladıysa o da fena değil ama 3. ve 4. sıradakilerin artık sistemi geliştirmeye ve özgünleştirmeye yetecek alanları kalmıyor malesef. (Vodafone tam olarak kaçıncı sırada bilemiyorum ama ilkinden 2-3 yıl sonra ortaya çıktığına göre pek de iç açıcı değil) Hal böyle olunca da mevcut fikirlerin üzerine yatmış işler çıkıyor ortaya. Magiclick, advergaming denince akla gelen ilk firmalardan, bu işten sonra isimleri daha bir yer eder hafızalarda kalır sanırsam.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder